تعمیرات برق و الکترونیک جرثقیل توسن در تهران

جرثقیل چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

جرثقیل

زمان مطالعه 1 دقیقه

جرثقیل چیست و چه کاربرد هایی دارد؟
جرثقیل چیست؟

جرثقیل نوعی ماشین است که مجموعه ای از ماشین های ساده می باشد. امروزه زندگی کردن بدون استفاده از این ماشین ها غیرممکن می باشد.

جرثقیل ها برای جا به جایی اجسام سنگین به صورت عمودی یا افقی استفاده می شود. قدمت جرثقیل ها به چهار هزار سال پیش بر می گردد.

کاربرد جرثقیل

کاربرد جرثقیل در کارخانجات

جرثقیل سقفی بیشترین کاربرد را در کارخانه ها برای برداشتن و جابه جایی اجسام سنگین دارند.

کاربرد جرثقیل در صنایع عمرانی

اجرثقیل در ساخت و ساز برای کاربردهای مختلفی چون بتون ریزی در ساختمان های بلند، بارگیری و تخلیه مصالح و همچنین به عنوان بالابر اسفاده می شود.

کابرد جرثقیل در باربری ها

امروزه جرثقیل یکی از اصلی ترین لوازم در باربری ها به حساب می آید. که برای جابه جا کردن اجسام سنگین از آن ها استفاده می کنند.

همچنین در بندر ها برای جابه جایی اجسام سنگین و قرار دادن در کشتی ها و کامیون ها از جرثقیل استفاده می کنند.

انواع جرثقیل ها

انواع جرثقیل ها عبارت اند از :

· جرثقیل برجی (تاور کرین)

· جرثقیل‌های موبایل (ماشینی)

· جرثقیل‌های سقفی

· جرثقیل دروازه‌ای

· جرثقیل بازویی

· جرثقیل‌های آویز

تعمیرات و طراحی بوردهای بالا و پایین جرثقیل , تامین قطعات برق و الکترونیک جرثقیل , تعمیرات و بازسازی جرثقیل های سبک و سنگین , تعمیرات کلیه جکهای هیدرولیک و پمپ هیدرولیک و هیدروموتور و بازسازی جرثقیل در محل , اهنگری و تقویت شاسی جرثقیل های پشت کامیونی , تعمیرات موتوری و گیربکس جرثقیل سبک و سنگین , بوردهای بالا و پایین جرثقیل با بهترین کیفیت و ضمانت کارکرد در محیط های نامساعد جوی , نصب مانیتور باربرداری جرثقیل با بهترین کیفیت , نصب بوردهای بالا و پایین جرثقیل با ضمانت کارکرد , سیم کشی و تعمیرات برق و الکترونیک جرثقیل های چرخ لاستیکی و زنجیری ,

راه اندازی و تعمیر پمپ های هیدرلیک و شیربلوک و تعویض جوی استیک برقی , داخل کابین جرثقیل ۶۰ تن , هیدرولیک , شیر کنترل , جرثقیل_سنگین , جرثقیل کاتو , جرثقیل کاتو 120 تن , مانیتور , بورد , فیبرنوری , سیم کشی , رلکورد , جیب تلسکوپی , جیب تاور , فلاپ جرثقیل , اورهال , سکو نفتی , دریای خزر , اورهال جرثقیل , سکو , جرثقیل , پمپ هیدرولیک , مانیتورینگ , طراحی ساخت نصب بورد بالا و پایین جرثقیل , با کیفیت و ضمانت کارکرد , crane , kato , kato120 ton ,

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.